J. Phillip Vogel tarafından
Play Craps, oyunun temellerini, tarihini ve kullanışlı bir bahis sağlar
referans tablosu.Barbut Oynamayı Öğrenin programında bir ders.
Birçok kumarbaz, barbut oynamayı nispeten yeni bir oyun olarak düşünür.
20. yüzyılın başlarında kumarhaneler tarafından popüler hale getirildi. Ama köklerinin izini sürmek
çağlar boyunca, şaşırtıcı derecede çok daha uzun bir tarihi ortaya çıkarır. İçinde
Roma döneminde askerler, spor olsun diye hayvanların küp şeklindeki kemiklerini çöp kutusuna atıyorlardı.
ortaya çıkan uzun kölelik saatlerini geçirme çabası
ifadekemikleri yuvarlayın.
Yüzyıllar sonra, Arap oyuncular kendi yorumlarını geliştirdiler.
sonunda ortaçağ Avrupa'sına yayılanaz-zahr, olarak adlandırılırTehlike. Zamanla oyun yeniden değişti veYengeçler oldu
tarafından oynandığında (mümkün olan en düşük ruloya atıfta bulunarak, bir çift)
İngiliz aristokrasisi ve Fransa'daCrabes ulaşana kadar
Amerika ve nihayet 19. yüzyılın başlarında Craps olarak yerleşiyor.
Barbut oynamak düşük kasalı nispeten arkadaşça bir oyun olsa da
Edge, kaotik görünümü nedeniyle kumarbazlar ona aşina değil
çoğu zaman utangaç. Ama aldatıcı dış görünüşünü bir kez aştığınızda,
Barbut aslında kumarhane katındaki en kolay oyunlardan biridir.
Barbut oyunu en temel seviyesinde iki aşamadan oluşur:
1. Aşama: The Come Out Roll. Craps baş harfle başlarçıkmak zarın atılması denir. çıkmasıyla,
atıcı, oyunun başlayıp başlamayacağını belirleyerek zarları atar.
o ruloda bitir.
Örneğin, atıcı 2, 3, 7, 11 veya 12 atarsa tur biter.
Orası. Başka bir toplam atılırsa—4, 5, 6, 8, 9, 10—bu sayıpuan olur, olur ve krupiye küçük bir tur atar
pak o numaranın yerindeki masada, herkese duyurulur
oyuncular turun puanını alır.
Aşama 2: Noktadan Sonra. Bir nokta numarası bir kez
kurulur, oyun aynı atıcı fırlatma ile devam eder
bir karara varılana kadar: ya puan numarası yeniden atılır ya da
yedi şov. Bunlardan herhangi biri gerçekleştiğinde, o tur sona erer ve
oyun baştan başlar.
1. Aşama başlamadan önce ve oyun bitene kadar devam eder,
oyuncular çeşitli farklı bahisler yapabilirler. Bazıları buna bahse giriyor
atıcı, Yap taraf olarak bilinen nokta sayısını yeniden atar
diğerleri atıcının yedi atacağına bahse girerken
puan sayısı yuvarlanmadan önce; bu tür oyunculara Yapma denir
bahisçiler Yine de diğerleri, tamamen
nokta ile alakasız.
Her ikisinden de oyun sırasında en yaygın bahislerden bazılarına göz atalım.
oyunun tarafları.
Craps'in Yapılacak Tarafı
Play Craps - Pass Line: Yerleştirerek yapılan eşit para bahsi Pass Line ile işaretlenmiş alanda fişler. Bu bahis şu durumlarda kazanır:
Zarın ilk atışı 7 veya 11'dir ve 2, 3 veya 12 gelirse kaybeder.
yuvarlandı. 4, 5, 6, 8, 9 veya 10 atılırsa, bu sayı
Nokta. Bir puan numarası olduğunda, oyuncunun kazanmak için bunu tekrar etmesi gerekir.
7 atılmadan önceki sayı. Nokta tekrarlanmadan önce 7 görünüyorsa,
pass line bahsi kaybeder.
Craps Oyna - Gel Bahsi: Gel bahsi bir gecikmeli geçiş çizgisidir
come out roll'da puan belirlendikten sonra yapılan bahis. bu
kurallar pass line bahsi ile aynıdır: come bahsi 7 veya
11 atılır ve 2, 3 veya 12'de kaybeder. Diğer tüm sayılar olur
come point ve oyun sırasında 7 atılmadan önce tekrarlanmalıdır.
Play Craps - Alım Oranı: Oran bahsi tamamlayıcıdır
bir puan oluşturulduktan sonra yapılan ve desteklemek için kullanılan bahis
pass line bahsi. Bu bahis katları halinde (genellikle 2x'e kadar) yapılır.
pass line bahsi. Pass line bahsi kazanırsa, orijinal pass bahsi
1'e 1 ödenecek, ek bahis ise 1'e 1 oranında ödenecektir.
puan 4 veya 10 ise 2-1, puan 5 veya 9 ise 3-2 ve
Puan 6 veya 8 ise 6-5.
The Don't Side of Craps
Play Craps - Don't Pass: Pass line bahsinin tersi, a
atıcı come out atışında 2 veya 3 atarsa bahis kazanır.
ve 7 veya 11 atılırsa kaybeder. 12 atılırsa, bu bir beraberliktir ve
oyun devam ediyor. Nokta belirlendikten sonra, geçmeme bahsi
atıcı noktayı tekrarlamadan önce 7 atarsa kazanır.
Play Craps - Don't Come Bahsi: Come bahsinin tersi,
Don't come, puan belirlendikten sonra bahse girilebilir.
çıkış rulosu. 7 veya 11'lik bir ilk atış kaybeder, 2 veya 3 kazanır ve bir
12 bir itmedir. Don't come bahsinden sonra 4, 5, 6, 8, 9 veya 10 atılırsa
yapıldı, krupiye bahsi gelme alanından taşıyacak
ilgili numaraya
Play Craps - Bahis Oranları. As opposed to oran almanın aksine,
Bahis koyarken, oyuncu 7'nin 7'den önce görüneceğine bahse girer.
nokta sayısı yuvarlanır. Bu bahis, geçmemelerin katları şeklinde yapılır.
bahis yapılır ve puan 4 veya 10 ise 1-2, eğer puan 2-3 oranında ödenir
puan 5 veya 9 ve puan 6 veya 8 ise 5-6.
Şimdi
Do tarafıyla birlikte barbutun iki aşamasını keşfettiğinizi
ve Bahis seçeneklerini yan yana koymayın, Oynamak için iyi hazırlanmış ve eğitimlisiniz
Craps Çevrimiçi. Ek bir kaynak, kapsamlı
barbut masası bahis rehberi aşağıda.
Craps Bahisleri Referans Tablosunu Oynayın
çeşitli barbut bahislerinin ana özelliklerinin bir özetidir,
temel bir açıklama, ödeme ve ilgili ev dahil
edge.
Play Craps: Temel İpuçları
ve Strateji
Çeşitli stratejilere uyacak şekilde tasarlanmış pek çok strateji olmasına rağmen
oyun stilleri, yeni başlayanlar için, oyunun Do tarafına bağlı kalmanızı öneririm.
oyunun temellerinde ustalaşana kadar masayı ağırdan alın. Burada
başlamanıza yardımcı olacak bazı temel strateji ipuçlarıdır.
Geçiş çizgisini oynayın. Geçiş çizgisi en temel bahistir
barbutta ve yeni başlayan biriyseniz başlamak için belki de en iyi yer.
Basittir ve orta düzeyde bir teklif sunma avantajıyla birlikte gelir.
%1,41'lik düşük kasa avantajı. Paranız ne olursa olsun, masada oynayın
bu barbut bahsinin nasıl çalıştığını anlayana kadar minimum.
Oranları alın. Geçiş çizgisine (veya gelişe) bahis oynuyorsanız,
uygun oranları aldığınızdan emin olun çünkü bu, evin değerini büyük ölçüde azaltır.
kenar. Örneğin, çift oranlı bir masada tam oranları alırsanız (2
pas bahsinin çarpı) pass çizgisi ve oranlar için birleşik kenar
sadece %0,6 - geçiş çizgisinde aldığınız %1,41'den oldukça düşüş
yalnız.
Önerme barbut bahislerinden kaçının. Bazı barbut oyuncuları var
önerme bahislerini başka bir bahse karşı koruma olarak kullananlar. Onlar olabilir
örneğin, 20$'lık geçiş çizgisini korumak için 3$'lık Any Craps (7-1) bahsi yapın
come out roll üzerine bahis yapın. Böyle bir stratejinin etkinliği
değişir, yeni başlayanlar için aşağıdakilerle ilgili uyulması gereken bir kural vardır:
önerme bahisleri: uzak dur. Her birinde avantaj barındırıyorlar
bunlar en iyi ihtimalle fakirdir ve en kötü ihtimalle düpedüz korkunçtur.
Oyun barbut programımızı bir kez denediğinizde,
gerçekten bir kumarhanedeki en kolay ve en eğlenceli oyunlardan biridir.
Ve eğer doğru yaparsanız ve barbut bahislerine sadık kalırsanız,
en iyi oranlar, muhtemelen kendinizi bazılarının alıcı tarafında bulacaksınız.
iyi maaş günleri.
Play Craps
ardından En İyi 10 Bahis
VEYA
Geri dönÖğren
Craps Program
Kumar Öğretmenleri ana sayfası
GT, ücretsiz hizmetlerimizi duyurma konusunda özenlidir.
programlar, dersler ve eklentiler sunuluyor, ancak yardımınızı rica ediyoruz
ve bizi terfi ettirirken dikkate alın.
Aşağıdaki bağlantıya tıklayın, "Bu sayfanın keyfini çıkarın mı? Lütfen ödeyin.
İşte nasıl..." sitenize, bloğunuza veya kişisel sayfanıza bağlantı eklemek için.