Bu Öğrenin Oynamayı
Barbut ders, biz
Craps Don't Stratejilerini keşfedin.
Craps Don't veya Darkside'ın düşmanı
oyuncu
the
ateşlenen tetikçi.
Noktadan sonra vuran bir atıcı,
numaradan sonra numara,
bir Darkside oyuncusunu boğabilir.
Sağ Taraf bahisçilerini neşelendiren şey nedir?
terk etmek
bir Darkside oyuncusunu inletecek.
Barbutun matematiği
çok az olduğunu gösterir.
Sağ Taraf ve Sağ Taraf arasındaki uzun vadeli beklenti farkı
Karanlık taraf
Barbut, matematik ayrıca bir Darksider'ın nasıl kazandığını gösteriyor
Bir Hak yanlısının kazanmasıyla karşılaştırıldığında, belirgin şekilde farklıdır.
Darkside'da, örneğin, bir Craps Don't Pass
veya Craps Don't
Bahse gel
nedeniyle ilk sırada yer aldığında güçlü bir kaybetme potansiyeli ile karşılaşacaktır.
the
7 ve 11'in ölümcül etkisi.
Bu ikili sekiz görünebilir
kez, tüm kaybedenler, her üç
bahsin ilk yerleşiminde (2 veya 3) kazanır. bir kez yukarı
sayı,
Tabii ki, Darksider kazanmayı tercih ettiği için en iyisine sahip.
her
sayı.
Çoğu Darkside Don't Pass ve Don't Come oyuncuları sever
Yapmak için
bahislerine oran koyarak matematiksel olarak doğru bir şey
üzerine
sayılar.
Tabii ki, sayıdaki tek bir kayıp gerektirir
iki galibiyet
telafi ederken, Sağ Tarafta bir oyuncualır
oran ihtiyaçları
sadece bir kaybı telafi etmek ve bir kar göstermek için bir bahis kazanmak.
bu
Çünkü
uzun vadede eşit sayıda bahis kazanmanın favorisi değil.
Böylece,
olasılıkları alması, yaptığında eşit paradan daha fazlasını kazandığı anlamına gelir
kazanç.
bu
Darksider tüm bahsi kaybeder, ancak bahis oranlarının yalnızca bir kısmını kazanır.
o yapıyor
kazanç.
Ancak tüm sıcaklardan kaçınmanın nispeten basit bir yolu var.
atıcılar.
Geçme üzerine bahis oynama!
Don't Come!
Bu basit kurallar, bir bireyin tüm sıcak rulolarını önleyecektir.
atıcı ve aynı derecede önemli olan, herhangi bir kontrollü atıcı varsa
the
tablo, bu kurallar onlardan kaçınmanıza da yardımcı olacaktır - en azından
bunlar
çıkarlarınıza karşı kasıtlı olarak ayar yapmak ve ateş etmek.
Bazı Darksider'lar, bir
Yükselmeye devam ederseniz, atıcı sizi incitecek kadar "puan" alamaz
senin bahislerin
bir Martingale'de (yani, ilerlemeyi kaybettiğinizde ikiye katlayın)
telafi etmek
tüm bu kayıplarda kaybettiğinizi bir galibiyette.
Bu değil
Bu yüzden. Bir atıcının koymak için sadece yedi puan alması gerekir
10 $ ile başlıyorsanız, çoğu kumarhanede masada maksimum
yapma
Bahisleri geçin ve onları tam oranlarla destekleyin.
buna rağmen
gerçekleşmeyecek
sık sık, ara sıra olur ve bu durumlar olur
yeterli
zaman içinde biriktirdiğiniz tüm küçük kazançları silin.
Martingal.
Ateşli atıcılara bahis yapmaktan kaçınmanın yolu,
sizi bir kez yakan birinin, sizi iki kez yakma olasılığı da aynıdır.
bu
yapma
7 ve 11'in sinir bozucu bir düzenlilikle ortaya çıktığı geçiş çizgisi, sadece
sormak
aynı atıcının sizi bir, iki, üç ve daha fazla yakması için.
Neden?
Çünkü kontrollü bir atıcı genellikle o 7'yi vurmak isteyecektir ve
irade
bu nedenle 7 için ayar yapın.
Gelme, iken
matematiksel olarak tam olarak aynı bahis
Don't Pass, onu daha çekici bir bahis haline getiren bazı özelliklere sahiptir.
için
Ateşli atıcılara veya zarlara maruz kalmasını en aza indirmek isteyen Darksider
kontrolörler.
Her şeyden önce, bahis başlangıçta 7 veya 11'de kaybederken
yerleştirme, zamanın dörtte üçünde meydana gelecek olan 7
kaybeden, vurur
atıcıdan; Yedi dışarı.
Bu atıcı bu nedenle
sadece yapabilmek
yuvarlanabilen Craps Don't Pass nişancısının aksine, sizi 7'de bir kez incitir
birçok
7s bir
sizi hayal kırıklığına uğratmak ve kızdırmak için kürek çekmek. Benim tavsiyem, eğer 11 gösteriyorsa,
al onu
bir uyarı olarak ve bu atıcıya karşı bir daha bahis oynama.
Şimdi,
atıcı kontrollü bir atıcıysa,
Hadi bahis orada, büyük olasılıkla zar denetleyicisi
bakıyor
7 dışında herhangi bir sayıya basmak için.
Yeteneği varsa çok
onun olma ihtimali daha yüksek
7'nin görünümünü azaltmak ve görünümünü arttırmak
diğer
sayılar.
Böylece, yanma şansınız azalır
ilk
atama. Bir sayı geldiğinde, yine de bir zarın geleceğinden endişelenmeniz gerekir.
denetleyici
seni pataklayacak ama en azından oyunda bu noktaya geldin
neredesin
matematik seninle olsun Bir atıcı, bulunduğunuz sayıyı vurursa,
bu kadar
onun için. Seni yendi; kabul et. Başka bir atıcı bekleyin.
İle
bu şekilde oynarken, herhangi bir atıcı size yalnızca bir kez zarar verebilir,
bir dakikalığına mı yoksa sürenin sonuna kadar mı yuvarlanır.
İle
dayak atmak
Don't Pass'ın ilk yerleşimi defalarca olabilir.
İle
al
Don't Come'ın ilk yerleşiminde dayak atmak nadiren olur
Çünkü
dörtte üçü yedi üzerinden.
Eğer
herhangi bir uzun süredir barbut oynuyorsunuz
zaman, herhangi bir atıcının destansı bir atış yapmasının nadir olduğunu bilirsiniz; ender
Hala
o iki veya üçü onları arka arkaya alacak.
Craps Don't oynamak bu kadar muhafazakar bir şekilde
size kovalarca fiş kazandırır ama varil kaybetmenizi engeller
ile dolu
onları ateşli bir atıcıya.
Craps Don't Strategies'i Agresif takip ediyor
barbut
VEYA
Dönüş
için Öğrenin
Barbut Oynamak için Program
Kumar
Öğretmenler evi
GT, ücretsiz hizmetlerimizi duyurma konusunda özenlidir.
programlar, dersler ve eklentiler sunuluyor, ancak yardımınızı rica ediyoruz
ve bizi terfi ettirirken dikkate alın.
Aşağıdaki bağlantıya tıklayın, "Bu sayfanın keyfini çıkarın mı? Lütfen ödeyin.
İşte nasıl..." sitenize, bloğunuza veya kişisel sayfanıza bağlantı eklemek için.