İletişim Biz

Saçma yapma Stratejiler


ile Frank Scoblete

Bu Öğrenin Oynamayı Barbut ders, biz Craps Don't Stratejilerini keşfedin.
Craps Don't veya Darkside'ın düşmanı oyuncu the ateşlenen tetikçi.
Noktadan sonra vuran bir atıcı, numaradan sonra numara, bir Darkside oyuncusunu boğabilir.
Sağ Taraf bahisçilerini neşelendiren şey nedir? terk etmek bir Darkside oyuncusunu inletecek.
Barbutun matematiği çok az olduğunu gösterir. Sağ Taraf ve Sağ Taraf arasındaki uzun vadeli beklenti farkı Karanlık taraf Barbut, matematik ayrıca bir Darksider'ın nasıl kazandığını gösteriyor Bir Hak yanlısının kazanmasıyla karşılaştırıldığında, belirgin şekilde farklıdır.

Darkside'da, örneğin, bir Craps Don't Pass veya Craps Don't Bahse gel nedeniyle ilk sırada yer aldığında güçlü bir kaybetme potansiyeli ile karşılaşacaktır. the 7 ve 11'in ölümcül etkisi.
Bu ikili sekiz görünebilir kez, tüm kaybedenler, her üç bahsin ilk yerleşiminde (2 veya 3) kazanır. bir kez yukarı sayı, Tabii ki, Darksider kazanmayı tercih ettiği için en iyisine sahip. her sayı.
Çoğu Darkside Don't Pass ve Don't Come oyuncuları sever Yapmak için bahislerine oran koyarak matematiksel olarak doğru bir şey üzerine sayılar.
Tabii ki, sayıdaki tek bir kayıp gerektirir iki galibiyet telafi ederken, Sağ Tarafta bir oyuncualır oran ihtiyaçları sadece bir kaybı telafi etmek ve bir kar göstermek için bir bahis kazanmak.
bu Çünkü uzun vadede eşit sayıda bahis kazanmanın favorisi değil. Böylece, olasılıkları alması, yaptığında eşit paradan daha fazlasını kazandığı anlamına gelir kazanç.
bu Darksider tüm bahsi kaybeder, ancak bahis oranlarının yalnızca bir kısmını kazanır. o yapıyor kazanç.
Ancak tüm sıcaklardan kaçınmanın nispeten basit bir yolu var. atıcılar.
 
Geçme üzerine bahis oynama!
Don't Come!
 
Bu basit kurallar, bir bireyin tüm sıcak rulolarını önleyecektir. atıcı ve aynı derecede önemli olan, herhangi bir kontrollü atıcı varsa the tablo, bu kurallar onlardan kaçınmanıza da yardımcı olacaktır - en azından bunlar çıkarlarınıza karşı kasıtlı olarak ayar yapmak ve ateş etmek.
Bazı Darksider'lar, bir Yükselmeye devam ederseniz, atıcı sizi incitecek kadar "puan" alamaz senin bahislerin bir Martingale'de (yani, ilerlemeyi kaybettiğinizde ikiye katlayın) telafi etmek tüm bu kayıplarda kaybettiğinizi bir galibiyette.
Bu değil Bu yüzden. Bir atıcının koymak için sadece yedi puan alması gerekir 10 $ ile başlıyorsanız, çoğu kumarhanede masada maksimum yapma Bahisleri geçin ve onları tam oranlarla destekleyin.
buna rağmen gerçekleşmeyecek sık sık, ara sıra olur ve bu durumlar olur yeterli zaman içinde biriktirdiğiniz tüm küçük kazançları silin. Martingal.
Ateşli atıcılara bahis yapmaktan kaçınmanın yolu, sizi bir kez yakan birinin, sizi iki kez yakma olasılığı da aynıdır.
bu yapma 7 ve 11'in sinir bozucu bir düzenlilikle ortaya çıktığı geçiş çizgisi, sadece sormak aynı atıcının sizi bir, iki, üç ve daha fazla yakması için.

Neden? Çünkü kontrollü bir atıcı genellikle o 7'yi vurmak isteyecektir ve irade bu nedenle 7 için ayar yapın.
Gelme, iken matematiksel olarak tam olarak aynı bahis Don't Pass, onu daha çekici bir bahis haline getiren bazı özelliklere sahiptir. için Ateşli atıcılara veya zarlara maruz kalmasını en aza indirmek isteyen Darksider kontrolörler.
Her şeyden önce, bahis başlangıçta 7 veya 11'de kaybederken yerleştirme, zamanın dörtte üçünde meydana gelecek olan 7 kaybeden, vurur atıcıdan; Yedi dışarı.
Bu atıcı bu nedenle sadece yapabilmek yuvarlanabilen Craps Don't Pass nişancısının aksine, sizi 7'de bir kez incitir birçok 7s bir sizi hayal kırıklığına uğratmak ve kızdırmak için kürek çekmek. Benim tavsiyem, eğer 11 gösteriyorsa, al onu bir uyarı olarak ve bu atıcıya karşı bir daha bahis oynama.
Şimdi, atıcı kontrollü bir atıcıysa, Hadi bahis orada, büyük olasılıkla zar denetleyicisi bakıyor 7 dışında herhangi bir sayıya basmak için.
Yeteneği varsa çok onun olma ihtimali daha yüksek 7'nin görünümünü azaltmak ve görünümünü arttırmak diğer sayılar.
Böylece, yanma şansınız azalır ilk atama. Bir sayı geldiğinde, yine de bir zarın geleceğinden endişelenmeniz gerekir. denetleyici seni pataklayacak ama en azından oyunda bu noktaya geldin neredesin matematik seninle olsun Bir atıcı, bulunduğunuz sayıyı vurursa, bu kadar onun için. Seni yendi; kabul et. Başka bir atıcı bekleyin.

İle bu şekilde oynarken, herhangi bir atıcı size yalnızca bir kez zarar verebilir, bir dakikalığına mı yoksa sürenin sonuna kadar mı yuvarlanır.
İle dayak atmak Don't Pass'ın ilk yerleşimi defalarca olabilir.
İle al Don't Come'ın ilk yerleşiminde dayak atmak nadiren olur Çünkü dörtte üçü yedi üzerinden.
 
Eğer herhangi bir uzun süredir barbut oynuyorsunuz zaman, herhangi bir atıcının destansı bir atış yapmasının nadir olduğunu bilirsiniz; ender Hala o iki veya üçü onları arka arkaya alacak.
Craps Don't oynamak bu kadar muhafazakar bir şekilde size kovalarca fiş kazandırır ama varil kaybetmenizi engeller ile dolu onları ateşli bir atıcıya.

Craps Don't Strategies'i Agresif takip ediyor barbut
VEYA
Dönüş için Öğrenin Barbut Oynamak için Program

Kumar Öğretmenler evi

Dönüş Sayfanın Başına Git



GT, ücretsiz hizmetlerimizi duyurma konusunda özenlidir. programlar, dersler ve eklentiler sunuluyor, ancak yardımınızı rica ediyoruz ve bizi terfi ettirirken dikkate alın.
Aşağıdaki bağlantıya tıklayın, "Bu sayfanın keyfini çıkarın mı? Lütfen ödeyin. İşte nasıl..." sitenize, bloğunuza veya kişisel sayfanıza bağlantı eklemek için.


good luck from gambling pros

İpuçları, Şartlar ve Kazançlar


Craps Sayıları: 12 barbut sayılarında en dıştaki  2 ile.
Sadece bir şekilde yapılabilir: 6:6. Sevgiyle bilinir “yük vagonları”.
Come-out atışında, Pass Line bahisçisi için kaybeder, ancak Don't Pass bahisçisi.

GT Series eklentileri

gambling quiz series

25 Kumar Testi

fast track game tips series

10 Hızlı Oyun İpuçları

casino terms lingo

12 Casino Terimleri-Lingo

Kumarhanede canlı rulet!